LETÖLTÉS

 

Cím: Politikai kommunikáció-kutatások a közösségi média korában

 

Szerzők: Barta Ágnes, Robert Imre, Mátyus Imre, Merkovity Norbert, Nagy Eszter Cecília, Stephen Owen, Szabó Gabriella, Szakács Ildikó Réka

 

A kiadvány a Magyary Zoltán E-Közigazgatástudományi Egyesület

Tanulmányok a magyar e-közigazgatásról című sorozatának 1. kötete

 

ISBN: 978-963-12-0493-3

 

 

 

 "A hagyományos és az új - információs hálózatokra összpontosító - politikai kommunikáció legfrissebb trendjeit ismerteti a Politikai kommunikáció-kutatások a közösségi média korában című könyv. A kötet szerzői között megtalálhatók a tapasztalt kutatók mellett az elsőszerzős, tudományos pályájukat most kezdő fiatal kutatók is. A kötet sokrétű tartalmat dolgoz fel, a médiatörvényekről szóló, különböző szereplők által megfogalmazott kommunikáció elemzésétől a bulvárpolitikán át a Facebookig, Twitterig és az ukrán, valamint iráni forradalmakig elemzi a politikai kommunikációt. A tíz fejezet visszatérő eleme a performansz és az önmediatizálódás. A performansz a politikusi szerepfelfogásból adódik, míg az önmediatizáció az információs hálózatok nyújtotta lehetőségek kihasználásából fakad. Ezen a két jelenségen keresztül ismerheti meg az olvasó a politikai kommunikáció legfrissebb trendjeit."

 

 

A kiadó neve: Primaware Kiadó
Címe: Kulturális Örökség és Humán Információtudományi Tanszék
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Telefon és fax száma: (62) 544-244,  (62) 546- 798
Sorozatcím: Tanulmányok a magyar e-közigazgatásról
Kiadás éve: 2014
Az adott kiadvány kiadásáért felelős személy neve: Z. Karvalics László
Az adott kiadvány szerkesztője: Merkovity Norbert
Az adott kiadványt gondozta: Tamaskó Dávid